Regnefejl i historie om salg af havn

<b>Regnefejl i artikel</b>
En regnefejl lå til grund for den artikel, som Nordjyske Stiftstidende bragte om salget af Aalborg Havn. Avisen beskrev, at Aalborg Havn blev solgt 500 millioner kroner for billigt.
Historien blev citeret af flere medier, herunder TV2/Nord.

Flere nyheder fra TV2 Nord