Aalborg-firma skal brande amerikanske produkter i Skandinavien
New Balance har valgt det nordjyske kommunikationsbureau Publicity til at stå for sociale medier i Danmark, Norge og Sverige.
New Balance har valgt det nordjyske kommunikationsbureau Publicity til at stå for sociale medier i Danmark, Norge og Sverige.
Amerikanske New Balance, der er en af verdens største producenter af sportsfodtøj og beklædning, har netop indgået et samarbejde med kommunikationsbureauet Publicity, der er specialister inden for sociale medier og PR. Opgaven indebærer håndtering af det globale brands Facebook og Instagram i Danmark, Norge og Sverige:
- New Balance er et af de højest profilerede internationale tøj- og skobrands, og det er klart, at det er med en vis ydmyghed og stolthed, at vi går ind i arbejdet, forklarer adm. direktør og kommunikationsrådgiver Esben Lind og fortsætter:
- Vi føler os dog godt klædt på til opgaven og er vant til at servicere internationale kunder. Det er glædeligt at konstatere, at det ikke kun er bureauerne i København, London og Stockholm, der løber med denne typer opgaver.
John Mark Jensen, der er CEO for New Balance i Norden, siger supplerende, at Publicity har været godt hjulpet på vej af, at det nordiske hovedkontor for New Balance også er placeret i Aalborg, men at konkurrencen dog i sidste ende stod mellem bureauer fra Stockholm, London og Aalborg.
Aftalen mellem New Balance og Publicity er allerede trådt i kraft og vil indebære en del arbejde for Publicity i 2020.
- Vi er kommet godt fra start med at levere på aftalen og glæder os over en generel vækst i de seneste år. Vi runder snart 20 medarbejdere og regner med fortsat vækst også i 2020, slutter Esben Lind fra Publicity.