AaB forlænger aftale med Royal Unibrew

Fodboldfans på Nordjyske Arena kan glæde sig over ny aftale mellem AaB og Royal Unibrew. Foto: Jesper Christiansen

En større check og bedre faciliteter på stadion følger med i AaBs nye aftale med bryggeriet.

AaB har i dag indgået en ny aftale med en af sine vigtigste samarbejdspartnere, Royal Unibrew, som har været partner med Superliga-klubben i mere end 30 år. Den nye aftale er forlænget til 31. december 2021.

AaB's salgschef Lars Glinvad udtaler:

- Traditionelt er AaB og Royal Unibrew stærke samarbejdspartnere, og vi er særdeles glade for at have fået en ny aftale på plads. For AaB's vedkommende har vi opnået en markant forbedret aftale, der årligt er løftet både i forhold til det rene sponsorbeløb, i investeringer og opgradering af boder og i forhold til aktivering, så vi sammen kan videreudvikle oplevelsen for vores tilskuere til hjemmekampene på Nordjyske Arena, siger Lars Glinvad.

Royal Unibrew glæder sig ligeledes over, at det mangeårige samarbejde nu også som minimum fortsætter et stykke ind i næste årti:

- Royal Unibrew er stærkt forankret i Aalborg, og derfor hænger Royal Unibrew og AaB også uløseligt sammen, fastslår sponsor- og eventchef Freddy Larsen fra Royal Unibrew.

- Det faktum har vi ønsket at manifestere med en ny forlængelse af vores eksisterende aftale. En aftale der desuden rummer mange spændende perspektiver. Vi ønsker at være en aktiv del af sporten og kulturen i byen i mange år frem, pointerer Freddy Larsen.

Distrikschef Claus Hansen hos Royal Unibrew tilføjer:

- I Royal Unibrew har vi store ambitioner for samarbejdet. For fans og tilskuere er det planen, at der skal sættes yderligere fokus på aktiviteter både før, under og efter kampene, som kan styrke det fællesskab og sammenhold, der kendetegner AaB.

I Danmark er Royal Unibrew med en række stærke brands den næststørste leverandør af øl og læskedrikke.

Har du et godt tip?

Flere nyheder fra TV2 Nord