Nørresundby Banks kunder er mest tilfredse

En undersøgelse viser, at kunderne i Nørresundby Bank, er de mest tilfredse bankkunder i Danmark.

For fjerde år i træk kan Nørresundby Bank kalde sig for den bank i Danmark, som kunderne er mest tilfredse med. I en undersøgelse fra Analyse Danmark har 5.313 kunder i landets forskellige pengeinstitutter besvaret et elektronisk spørgeskema.

Og kunderne i Nørresundby Bank er de bankkunder i Danmark, som samlet set er mest tilfredse med den service, som banken giver dem.

Kunderne i det nordjyske pengeinstitut svarer bedst på hver af de tre parametre, som kunderne i de danske pengeinstitutter generelt opfatter som vigtigst for dem, nemlig: "Netbankfunktioner", "kvaliteten af rådgivningen" og "imødekommenhed i den enkelte kundes egen bankafdeling".

Af undersøgelsen fremgår det også, at Nørresundby Bank af pengeinstitutterne har den klart største andel af kunder, der vil anbefale deres eget pengeinstitut overfor andre mennesker.


Seneste nyt

fra Nordjylland