Samarbejde i stedet for kamp om sponsorer
Nordjyllands to største og mest betydende kulturelle underholdere, AaB og Aalborg Kongres & Kultur Center har besluttet at blive medspillere i stedet for modspillere i kampen om regionens sponsorer.
Sammen lancerer AaB og Aalborg Kongres & Kultur Center et nyt sponsorkoncept kaldet Kulturligaen, hvor et sponsorat giver mulighed for både at profilere sig i den sportslige og den kulturelle verden.
- Dette nye sponsorkoncept er meget spændende, og udvider også AKKC's muligheder for at få sponsorer ind, som vi ellers ikke havde haft mulighed for at tiltrække, siger Ernst Trillingsgaard, direktør i Aalborg Kongres & Kultur Center.
AaB's bestyrelsesformand Per Søndergaard supplerer:
- I AaB er vi ligeledes glade for udvidelsen af vores samarbejde med Aalborg Kongres & Kultur Center. På den led forener vi to særdeles stærke brands og skaber dermed en platform, der kan tilbyde endnu flere og spændende oplevelser til Nordjyllands erhvervsliv.