Sporten og kulturen på banen sammen

Samarbejde i stedet for kamp om sponsorer

Nordjyllands to største og mest betydende kulturelle underholdere, AaB og Aalborg Kongres & Kultur Center har besluttet at blive medspillere i stedet for modspillere i kampen om regionens sponsorer.

Sammen lancerer AaB og Aalborg Kongres & Kultur Center et nyt sponsorkoncept kaldet Kulturligaen, hvor et sponsorat giver mulighed for både at profilere sig i den sportslige og den kulturelle verden.

- Dette nye sponsorkoncept er meget spændende, og udvider også AKKC's muligheder for at få sponsorer ind, som vi ellers ikke havde haft mulighed for at tiltrække, siger Ernst Trillingsgaard, direktør i Aalborg Kongres & Kultur Center.

AaB's bestyrelsesformand Per Søndergaard supplerer:

- I AaB er vi ligeledes glade for udvidelsen af vores samarbejde med Aalborg Kongres & Kultur Center. På den led forener vi to særdeles stærke brands og skaber dermed en platform, der kan tilbyde endnu flere og spændende oplevelser til Nordjyllands erhvervsliv.


Seneste nyt

fra Nordjylland