Fårup vinder servicepris

Fårup Sommerland har netop vundet international pris for verdens tredje bedste service.

Der er tale om den såkaldte IAAPA's Human Resources Excellence Award 2015.

Prisen uddeles årligt af den internationale brancheforening for forlystelser og attraktioner, og igen i år fandt prisuddelingen sted i Orlando i Florida.

- Vi har lige fået prisen, som vi altså vel at mærke har modtaget for at have et af verdens bedste serviceprogrammer i en forlystelsespark - vi var bl.a. oppe mod

- Vi er ubeskriveligt stolte og glade, og det er en kæmpe anerkendelse af det kolossale arbejde, Fårup Sommerland har lagt i at uddanne og træne vores mange medarbejdere, så de giver gæsterne den bedst tænkelige oplevelse og service, mens de befinder sig i parken, fortæller en glad Fårup Sommerland-direktør, Søren Kragelund fra Orlando.

Blandt de mange konkurrenter om prisen var blandt andet Europa Park i Tyskland, der er en af verdens største forlystelsesparker, men det blev det nordjyske sommerland, der bragede ind på verdens to tre liste på området.

- Prisen er et bevis på, at vi har set rigtigt. Det har nemlig i mange år været vores faste overbevisning, at Fårup Sommerland - og i det hele taget turisterhvervet i Danmark - skal konkurrere på service. Vi kommer aldrig til at have et Colosseum eller Grand Canyon. Men på service kan vi virkelig gøre en forskel, og nu har vi i Fårup Sommerland bevist, at vi er med helt oppe i verdenseliten, hvad angår service, mener Søren Kragelund.

Serviceprisen kommer kort efter en anden fornem pris. Fårup Sommerland er nemlig netop kåret til Europas næstbedste forlystelsespark 2015.


Seneste nyt

fra Nordjylland