M1 giver kunderne en del af overskuddet

Gode tider hos det ålborggensiske mobilselskab kommer kunderne til gode

Det ålborgensiske mobilselskab M1 har succes. En bemærkelsesværdigt stor bruttofortjeneste i 2007 får nu selskabet til at give kunderne endnu mere gunstige priser.

- Vores kunder skal også have en del af kagen, når deres mobilselskab opnår et godt resultat. Derfor sætter vi fra i dag minutprisen ned på produktet NUL-Opkaldsafgift fra 67 til 60 øre, eller med andre ord 1 øre pr. sekund. Vi lever ud fra en filosofi om at fastholde så lav en pris til kunderne som muligt og holde alle omkostninger i bund. Og denne taktik har givet os et så stort overskud, at kunderne skal mærke det på deres mobilregning, forklarer Mads Peter Veiby.

M1 er Danmarks hurtigst voksende mobilselskab og 2007-regnskabet viste et overskud før skat på 3,8 millioner kroner og en bruttofortjeneste på 25 millioner kroner. I 2006 var bruttofortjenesten knap 13 millioner kroner.


Seneste nyt

fra Nordjylland