Nordjyske Mad Men brøler igen

Der er dømt drinks, priser og rygklapperi, når den nordjyske reklamebranche hylder sig selv og hinanden ved en storslået prisfest i aften.

Don Draper er ikke på gæstelisten i aften, når den tredje udgave af Årets Brøl finder sted i Paradiso-teltet ved Nordkraft.

Det er til gengæld flere hundrede nordjyske reklame-, marketing og PR-folk, som efter en middag med Hors d'oeuvre-tallerken, tigerrejer på pind og røget andebryst på pluksalat sætter sig til rette i stolene for at at høre, hvem der kan drage hjem med priser og håneret.

Der skal uddeles priser i 21 kategorier og til sidst udråbes en Grand Prix-vinder. Der er 53 nominerede i de forskellige kategorier, og sidste år var det SHRPA/Combine, der tog hjem fra festen med flest priser under armen.

Juryen består af prominente navne i reklamebranchen med Thomas Hoffmann fra &Co i spidsen. Derudover er det Niels Heilberg fra Hjaltelin Stahl, Troels Nørlem fra det netop solgte Designit, Kirsten Poulsen fra Firstmove og Søren Christensen fra Robert/Boisen & Like-Minded.

Når priserne er delt ud, og de første skuffelser er skyllet ned, overtager det storslåede La Soirée teater scenen, inden de mange reklamefolk fortsætter efterfesten på cocktailbaren Helmuth.


Seneste nyt

fra Nordjylland