AaB offentliggjorde fredag, at storaktionærgruppen SSE22, der sidste år erhvervede sig cirka 20 procent af aktierne i AaB, blev styrket af tre af Tysklands største influencere ViscaBarca, Trymacs og Sascha Hellinger.
Det gør klubben i tro om, at det nye netværk blandt andet vil være med til at øge opmærksomhed og kendskabsgrad til klubben i både Tyskland og Danmark.
Det sker også i en tid, hvor man ser et nyt og mere morderne AaB, der kæmper for at rykke op i 3F Superligaen, efter den historiske nedrykning sidste sommer.
- Vi glæder os til et fremtidigt samarbejde med dem gennem SSE22. Forhåbentlig kan de være med til at udbrede kendskabet om vores klub og vores historie, samtidig med at vi kan drage nytte af deres kompetencer, udtaler Jesper Dalum, der er midlertidig administrerende direktør i AaB, indtil Michael Tuxen Boll tiltræder om en uge, 1. marts 2024, i en pressemeddelelse.