Ny kampagne skal tiltrække feriegæster til Nordjylland

Destination Nordvestjylland er et samarbejde mellem fem forskellige kommuner og skal vise det nordvestjyske frem fra sin bedste side.

En ny kampagne med titlen Destination NordVestkysten skal være med til at overbevise danskerne om at holde ferie i Nordjylland. Kampagnen er skabt i samarbejde mellem Hjørring, Jammerbugt, Thisted, Lemvig og Holstebro kommune.

En ny kampagne med titlen Destination Vestkysten skal være med til at overbevise danskerne om at holde ferie i Nordjylland.

En del af kampagnen er en række vidoer om et Puch Maxi hold, der tager ud i det nordvestjyske og prøver de helt særlige oplevelser, der findes i Nordjylland.

Fra Thorsminde til Tversted 

Optagelserne til kampagnen har varet over to dage og har strakt sig fra Thorsminde i syd til Tversted i nord. Her har de knallertkørende turister prøvet kræfter med blandt andet surfing i Klitmøller, vandretur i Nationalpark Thy og isspisning ved Aabybro Mejeri. 

- Puch Maxierne tapper rigtig godt ind i, hvem vi er som nordvestjyder.  Man ser typisk de her knallerter på havnen eller i bybilledet herude langs nordvestkysten. Det er det, vi gerne vil have foldet ud, siger Anne Nøhr Ringgren, projektleder Strategisk Branding i Destination Nordvestkysten. 

Videoerne med Puch Maxi turisterne bliver lanceret d. 26 juni. 


Seneste nyt

fra Nordjylland